Aangepaste bezorgtijden

Momenteel zijn er afwijkende levertijden van toepassing. Onderstaand een overzicht met alle levertijden.

Voor bestellingen geplaatst via Bol. geldt de levertijd welke op moment van bestelling bij het artikel staat vermeld. 

Momenteel kunnen bestellingen 1 á 2 dagen vertraging oplopen.
Wij vragen je om hier rekening mee te houden, excuses voor het ongemak.

Laatste update: 17/03/2025

Afwijkende leverdata 2025

Datum Eventueel extra levertijd
Vrijdag 18 april t/m maandag 21 april Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk dinsdag 22 april verwerkt
Vrijdag 25 april t/m maandag 28 april Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk dinsdag 29 april verwerkt
Vrijdag 2 mei t/m maandag 5 mei Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk dinsdag 6 mei verwerkt
Vrijdag 23 mei +/- 1 dag extra levertijd
Donderdag 29 mei +/- 1 dag extra levertijd
Vrijdag 6 juni t/m maandag 9 juni Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk dinsdag 10 juni verwerkt
Vrijdag 20 juni t/m zondag 22 juni Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk maandag 23 juni verwerkt
Maandag 23 juni t/m maandag 30 juni Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk donderdag 3 juli verwerkt
Dinsdag 1 juli 1 tot 2 dagen extra levertijd
Woensdag 24 december t/m zondag 28 december Geen orderverwerking, bestellingen worden uiterlijk maandag 29 december verwerkt
Woensdag 31 december 1 tot 2 dagen extra levertijd
Donderdag 1 januari +/- 1 dag extra levertijd

Bovenstaand overzicht is een schatting, op basis van dit overzicht kunnen geen rechten worden ontleend.

Waarom aangepaste levertijden? 

Op officiële feestdagen wordt er simpelweg geen post verwerkt. Daarnaast zijn er een aantal dagen dat ons magazijn gesloten is, er kunnen dan wel bestellingen geplaatst worden, maar deze worden dan op een later moment verwerkt zoals in bovenstaand overzicht aangegeven. 

 

De november en december maanden zijn doorgaans de drukste maanden bij ons. De laatste cadeautjes voor Sinterklaas en Kerst worden nog massaal ingeslagen, de BlackFriday actie zorgt voor veel toeloop en de feestdagen willen wij ook zelf gezellig kunnen vieren. 

Hierom communiceren wij graag duidelijk vooraf dat bestellingen een langere levertijd kunnen hebben.

 

 Heeft elke bestelling in de genoemde periode standaard een langere levertijd? 

Het is niet gezegd dat een bestelling ook daadwerkelijk langer onderweg is dan normaal, wij proberen bestellingen altijd zsm te verwerken. Door de drukte kan het zijn dat wij simpelweg niet direct aan je bestelling toekomen en je bestelling daarom een dag vertraging oploopt. Het kan dus zijn dat je de bestelling gewoon de volgende dag al in huis hebt. 

 

Vertraging PostNL en DHL

Waar wij zelf te maken hebben met een piek in onze bestelling, geldt dit helemaal voor de koerierdiensten. Doorgaans verzenden wij de Basic pakketen via PostNL brievenbuspost en de Basic+ en Luxe pakketten via DHL. PostNL en DHL doen er alles aan jouw bestelling zsm te leveren, maar ook bij hen kan je bestelling enkele dagen vertraging oplopen. 

Kort samengevat, wij vragen je in de maanden november en december graag om je geduld. Wij (en de koeriersdiensten) doen er alles aan je bestelling zo snel mogelijk te verwerken.