Aangepaste bezorgtijden
Van 1 november tot 6 januari zijn er afwijkende levertijden van toepassing. Onderstaand een overzicht met alle levertijden.
Voor bestellingen geplaatst via Bol. geldt de levertijd welke op moment van bestelling bij het artikel staat vermeld.
Datum | Eventueel extra levertijd |
---|---|
01/11 - 24/11 | +/- 1 dag extra |
25/11 - 01/12 (BlackFriday) | 1 tot 2 dagen extra |
02/12 - 09/12 | +/- 1 dag extra |
10/12 - 14/12 (Vakantie) | Geen order verwerking |
05/12 - 23/12 | +/- 1 dag extra |
24/12 - 26/12 (Kerst) | Geen order verwerking |
27/12 - 30/12 | +/- 1 dag extra |
31/12 - 01/01 (Oud & Nieuw) | Geen order verwerking |
02/01 - 05/01 | +/- 1 dag extra |
06/01 - .... | Normale levertijden |
Waarom aangepaste levertijden?
De november en december maanden zijn doorgaans de drukste maanden bij ons. De laatste cadeautjes voor Sinterklaas en Kerst worden nog massaal ingeslagen, de BlackFriday actie zorgt voor veel toeloop, ons jaarlijkse "December uitje" staat op de planning en de feestdagen willen wij ook zelf gezellig kunnen vieren.
Hierom communiceren wij graag duidelijk vooraf dat bestellingen een langere levertijd kunnen hebben.
Heeft elke bestelling in de genoemde periode standaard een langere levertijd?
Het is niet gezegd dat een bestelling ook daadwerkelijk langer onderweg is dan normaal, wij proberen bestellingen altijd zsm te verwerken. Door de drukte kan het zijn dat wij simpelweg niet direct aan je bestelling toekomen en je bestelling daarom een dag vertraging oploopt. Het kan dus zijn dat je de bestelling gewoon de volgende dag al in huis hebt.
Vertraging PostNL en DHL
Waar wij zelf te maken hebben met een piek in onze bestelling, geldt dit helemaal voor de koerierdiensten. Doorgaans verzenden wij de Basic pakketen via PostNL brievenbuspost en de Basic+ en Luxe pakketten via DHL. PostNL en DHL doen er alles aan jouw bestelling zsm te leveren, maar ook bij hen kan je bestelling enkele dagen vertraging oplopen.
Kort samengevat, wij vragen je in de maanden november en december graag om je geduld. Wij (en de koeriersdiensten) doen er alles aan je bestelling zo snel mogelijk te verwerken.